Доставка

 

Доставка и Условия за връщане

 
 Всички поръчки направени в сайта www.smarttime.bg до 15:00 часа се изпълняват на същият ден и се изпращат към клиента на следващият работен ден.

Поръчки направени през събота и неделя и официални почивни дни се изпълняват на първият работен ден след това. 

Всички доставки се изпълняват в рамките на 36 часа.

Продуктите са в оригиналната си запечатана опаковка от производителя.

За доставка предлагаме няколко варианта, които клиента избира при потвърждаване на доставката:

- Доставка до Офис на Еконт / Спиди - (3.80 - 6.00 лв.)

- Доставка до адрес на клиента - според тарифата на Еконт / Спиди (4.20 - 9.00 лв)

- За поръчка над 60 лв. - доставката е безплатна (когато продукта или продуктите не са с промоционални цени) 

- При поръчка системата автоматично генерира стойността на доставката според населеното място.

Срок на доставка

Сроковете за доставка варират в зависимост от населеното място на заявителя и особеността на поръчката.

Доставки в различните населени места: 

1. София – град:

   - един до два дена след датата на потвърждение за изпратена поръчка

   - поръчки изпратени в събота или неделя се получават в понеделник

2. Всички останали населени места:

   - един до три дни след датата на потвърждение за изпратена поръчка 

   - поръчки изпратени в събота или неделя се получават в понеделник

* В празнични и неделни дни заявки и поръчки не се обработват

* Стока заявена в събота или неделя може да бъде доставена най-рано във вторник

* Възможно е и експресна доставка след предварително уточняване с наш екип. 

Всяка доставка се застрахова за наша сметка за да се гарантира сигурността и при транспортиране. За да е валидна застраховката е необходимо да проверите състоянието на пратката в присъствието на куриера.

Условия за връщане

Потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от четиринадесет работни дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай smarttime.bg ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.

Потребителят е длъжен да съхранява получените от smarttime.bg стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.

В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на магазина и се изпраща друг продукт като заявения или при липса на наличности се възтоновява заплатената сумата. В този случай транспортните разходи са за сметка на smarttime.bg.

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват.

Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковка й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.

Smarttime.bg си запазва правото да откаже връщане на стока, ако не са спазени изискванията и сроковете описани по-горе. 

За да върнете продукт трябва да се свържете с нас на office@smarttime.bg и да попълнете ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА.

За допълна информация или въпроси: